Bienvenidos, gracias por visitarme en este espacio en donde voy a compartir algunos trabajos de tejidos, manualidades e ideas, en su gran mayoria realizados por mi

Seguidores

miércoles, 29 de enero de 2020

Amimeco en crochet

 Hola, hola, pues les cuento que por fin me decidí a tejer mi primer Amimeco y la verdad creo que me quedo muy bonito
Lo realice con hilaza Sinfonia y gancho del No. 4 y pude comprobar que si son muy faciles de hacer y no dudo que no sera el único, ya que soy un fanatico de estos gatitos, muchos saludos, bye. 

1 comentario:

  1. If you're trying hard to lose fat then you certainly need to get on this brand new personalized keto meal plan.

    To create this service, certified nutritionists, fitness couches, and professional cooks have united to produce keto meal plans that are powerful, convenient, cost-efficient, and delightful.

    Since their first launch in 2019, 1000's of clients have already transformed their figure and well-being with the benefits a certified keto meal plan can provide.

    Speaking of benefits: clicking this link, you'll discover 8 scientifically-confirmed ones given by the keto meal plan.

    ResponderEliminar